Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ευρυδίκη Αμανατίδου: Έρωτας στον καθρέφτη

Κάθε φορά που ένα νέο μου δημιούργημα παίρνει τον δρόμο της δημοσιότητας, έχω να αντιμετωπίσω αντιφατικά συναισθήματα. Από τη μία η ίδια συγκίνηση, αυτό το καρδιοχτύπι που θυμίζει έρωτα, κι από την άλλη η ανησυχία, όπως εκείνη τη στιγμή που ο γονιός αποχωρίζεται το παιδί του. Σαν παιδί μου βλέπω κάθε τι που δημιουργώ, θα χαρώ με τις χαρές του, θα στεναχωρηθώ αν κακοπέσει. Μπορεί να στηριχτεί όμως στα πόδια του, εγώ απλά θα βρίσκομαι δίπλα του, σαν φύλακας-άγγελος πάντα.
Για το "έρωτας στον καθρέφτη" είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη. Για μία ακόμη φορά η συνεννόηση και η συνεργασία με τις εκδόσεις Μίνωας ήταν άψογη. Εξάλλου, είναι το τέταρτο μυθιστόρημά μου που βγάζει ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος και δεν υπερβάλλω όταν κάθε φορά λέω πως είναι το εκδοτικό μου σπίτι. Γιατί αυτή την οικειότητα σού δημιουργούν οι άνθρωποι του Μίνωα. Φροντίζουν για τη λεπτομέρεια, συζητούν μαζί σου κάθε τι που σε απασχολεί. Και φτάνει η στιγμή που το χειρόγραφο παίρνει την όψη ενός πανέμορφου δεμένου βιβλίου. Αυτή είναι η εικόνα που έχω για τον δικό μου έρωτα στον καθρέφτη με ένα εξώφυλλο που βγάζει προς τα έξω αυτό που ήθελα να δώσω καθώς τοποθετούσα τις σκέψεις μου σε μια σειρά στην οθόνη του υπολογιστή. Ναι, το χαίρομαι και δεν το κρύβω. Εύχομαι να κάνει καλά και πολλά ταξίδια. Καλοτάξιδα να είναι όλα τα βιβλία, διευρύνουν τον κόσμο μας, δίνουν τη δυνατότητα για νοερές περιπλανήσεις που όλες κάτι έχουν να προσφέρουν με τον τρόπο τους.

Ευχαριστώ τις εκδόσεις Μίνωα, τον Γιάννη Κωνστανταρόπουλο που δυναμικά συνεχίζει την παράδοση δεκαετιών, τον καταπληκτικό επιμελητή μου Θοδωρή Τσώλη, την υπεύθυνη του ελληνικού εκδοτικού τμήματος Αθηνά Λυρώνη για την καλοσύνη και την υπομονή της, τον Ιάκωβο Ψαρίδη για τον σχεδιασμό του εξωφύλλου και τη σελιδοποίηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημήτρης Νίκου: Οδοιπόρος

  Σαν άλλος Άτλαντας σηκώνεις το βάρος του κόσμου στους ώμους σου. Η δική σου ύβρις είναι μία ακόμα αποστασία. Είσαι ένας από εμάς, όχι όμως...